واکنش‌ها به بازگشت کارلوس به تیم ملی: موافقان و مخالفان کی‌روش چه می‌گویند؟
سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

پرویز برومند، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در خصوص کی‌روش گفت: گفتند قراردادش ماهی ۵۰ هزار یورو است اما ماهی صد دلار هم برای او زیاد است!

 

 

امیر هاشمی‌مقدم، بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص حضور کی‌روش به جای اسکوچیچ گفت:  احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.

 

 

حسین بادامکی: کمتر از ۳ ماه تا آغاز بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال باقی مانده و باید به مصاف ۳ تیم خوب دنیا برویم. باید همه همدل و متحد باشیم تا انشالله در نهایت مردم ایران که فوتبال را دوست دارند خوشحال شوند. کی‌روش امروز سرمربی ماست و حرف زدن در این خصوص که تصمیم تغییر، درست بوده یا غلط بی‌مورد است و وظیفه تک‌تک ما حمایت از بازیکنان تیم ملی و کادرفنی‌ست. در این شرایط خاص اقتصادی، فوتبال و موفقیت تیم ملی از انگشت‌شمار دلخوشی‌های مردم است و امیدوارم همه پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال ایران کنار تیم ملی باشند.

 

 

ناصر محمدخانی:کارلوس کی‌روش مربی کارنامه داری است که شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد اما او استاد دفاع کردن است. امیدوارم تیم ملی ایران در جام جهانی قطر فقط دنبال دفاع کردن نباشد. ما در حال حاضر کلی لژیونر در اروپا داریم که اغلب هم به خاطر برنامه ریزی کی‌روش در گذشته بوده است. او باید از این پتانسیل بالا و بازیکنان تهاجمی خوبی که در اختیار داریم استفاده حداکثری داشته باشد تا بیشتر به دروازه رقیبان نزدیک شویم.

 

 

مجید نامجومطلق:مهدی تاج با این شعار انتخاباتی وارد صحنه شد و جدا از اینکه تصمیم درست یا اشتباهی گرفت، حداقل از این بابت خوشحالم که یک نفر قبل از انتخابات وعده داد و به وعده‌اش عمل کرد. معمولاً نمی‌بینیم کسی بعد از انتخابات به وعده‌هایش عمل کند. امیدوارم این تغییر اتفاقات خوبی را برای تیم ملی رقم بزند. هر چند من در گذشته چند بار به این موضوع اشاره کردم که اسکوچیچ در مسابقات مقدماتی جام جهانی، تیم ملی را از یک منجلاب نجات داد و نباید زحمات او نادیده گرفته شود.

 

 

ای اس پی ان: ن دسته از هوادارانی که امیدوار هستند ایران زیر نظر کارلوس کی‌روش در جام جهانی قطر فوتبالی روان و پویا ارائه کند، احتمالاً دوباره مأیوس خواهند شد اما بعید است که ارائه چنین فوتبالی، عاقلانه‌ترین برنامه برای آن رقابت‌ها باشد. در عوض این تیم فردی را روی کار آورد که دوران کاری‌اش پُر است از تیم‌هایی که منظم و سرسخت هستند و در همین حال قابلیت استفاده از حداکثر نیروی هجومی‌اش را هم دارد. هرچه نباشد این همان برنامه روشی است که در جام جهانی 2018 روسیه هم جواب داد.

 

 

با اعلام مهدی نبی، مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.

 

 

شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی و وحید امیری سه بازیکنی هستند که هرکدام بنا به دلایلی حضورشان در لیست مدنظر کی‌روش برای اردوی اتریش مبهم است. سه بازیکنی که در دوره حضور اسکوچیچ در تیم ملی عضو ثابت اردوها بودند.

 

 

با وجود اعلام مهدی تاج مبنی بر اتمام قرارداد کی‌روش در پایان جام جهانی و حضور سرمربی ایرانی(نکونام) با مدیریت فنی کی‌روش در جام ملت‌ها، امشب مهدی نبی، نایب‌رییس اول فدراسیون در این باره گفت: نظر هیات رییسه این بود که آقای کی روش را تا جام ملت‌های آسیا در اختیار داشته باشیم و تلاش می کنیم این اتفاق رخ بدهد.

 

خباری شنیده می شود مبنی بر اینکه برخی از دستیاران قدیمی و آشنا برای کی روش، در کادرفنی او حضور خواهند داشت. یکی از این افراد، روجر دی سا مربی 57 ساله متولد آفریقای جنوبی و موزامبیک است. او سابقه هدایت چند تیم در کشور کیپ تاون را در کارنامه دارد.

منبع: www.varzesh3.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1